lördag 11 juli 2009

Mager rentav

Nu har jag borstat Elvis nästan helt klart med Furminatorn! Så här kommer nu före o efter bilder :) Ännu så är han nog inte helt klar, det finns MYCKET löst kvar i det vita, men bättre är det ju!




Och jag som tyckt att Elvis är tjock kunde ju bara konstatera att det var päls, inte fläsk..... Han är ju rentav lite mager. Eller mager o mager.... i det närmaste perfekt hull är han väl.




Den här högen med hår är bara hälften av allt som jag borstat ur hans hårman!!!!!!!!!!!!! Helt osannolikt hur tjock päls kooikrar har, det ser man ju inte så där till vardags.

Passade på att ta foton på Enna och Orry också, när jag en gång hade ut kameran. Orry ansåg dock att hon inte var i presentabelt skick med sina stora tuttar :) Så hon lade sig ner.



Några valpbilder måste jag väl också sätt in! De har nu börjat leka med leksaker och springa på golvet utanför lådan. Än kommer de inte ur lådan själv, men snart.......




//Marika

1 kommentar:

  1. Nu då allt luddet är borta börjar han ju se riktigt snygg ut Elvis:) Häls. Bodil

    SvaraRadera