torsdag 30 juli 2009

Massor med action

Nu var det verkligen länge sedan jag sist skrev något! Tiden flyger iväg! Kan knappt fatta att första valparna kommer att flytta om bara lite på en vecka!!!!!!!!!!!

Cavalriina's-Tiina var hit i måndags, det var roligt att igen få visa upp valparna för en kooikeruppfödare! Monica och Anne har ju varit hit tidigare också och tittat på valparna! Alltid lika roligt när valparna och jag får besök! Tiina hjälpte mig att ta 6-veckors foton på valparna..... 180 foton blev det och bara en handfull som gick att använda............ Valparna var som kvicksilver.... Speciellt 4an var "helgalen"..... :) Tusen tack för hjälpen med fotona Tiina! Och också ett tack till Bodil som hjälpte mig med 5-veckorsbilderna!

Idag hade jag fram kameran igen, idag blev det 160 foton och igen bara en handfull som gick att använda...... Nu blev det actionfoton, och så lite vila efter det! Var så goda, jag låter bilderna tala för sig:

//Marika

2 kommentarer:

  1. Oj så valparna växer. Dom har blivit mycket större än då jag såg dem "live". Livliga är dom tydligen också, men fina foton har du lyckats få ändå.
    Det ska bli roligt, och tydligen också utmanande, att få hem en av dessa underbara valpar.
    Vi ses om en dryg vecka!
    H: Malin

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Riktigt fina aktionbilder. Spännande nu när det börjar närma sig. Hälsningar Bodil

    SvaraRadera