torsdag 9 juli 2009

Mera malet kött

Här kommer fler bilder på maletköttätande små valpar :) På den här bilden ser man ju också rätt bra hur valparna ser ut nu! Mamma Orry skulle också vilja ha maletkött...... O så bor de ju för tillfället på sin Frisiska fäll! Det är väl lämpligt för en holländsk/frisisk hundras :)



Orry putsar noga en av valparna, den lär ju vara härligare än vanligt med sin nos full med matrester :)



Sen blev det efterrätt på mammas mjölk! Orry matar ofta stående nu, hon tycker väl att valparna får jobba lite för maten ;)


Jag fick en Furminator av världens bästa Maggan!!!! TACK återigen :))) Jag har borstat halva Elvis :) Han ser helskum ut nu med vänster sida utan lös päls o höger sida FULL med lös päls.... Bilder kommer på det när jag har borstat klart!

//Marika

1 kommentar:

  1. Hej, int har jag sett att du skaffat blogg. Furminator är riktigt bra t.o.m. i en beardipäls funkar den. Valparna ser större ut redan nu, och jag såg dem senast i måndags. Ha det så gott, jag återkommer både till bloggen och på besök innan det är dags att ta hem en. (Jag får nog skaffa en ny blogg för det mycket roligare att blogga då man får kommentarer) Hälsningar Bodil

    SvaraRadera