söndag 19 juli 2009

Men så svårt det kan vara....

... att besluta sig för namn på Q :) Nå, jag har kommit så långt att jag har x antal som jag väljer mellan o i morgon SKA jag skicka in registreringsanmälan så då måste jag ju bestämma mig för namnen också :)

Valparna växer o frodas så att man nästan ser det med blotta ögat! Vi har haft tur med vädret de senaste dagarna också så valparna har varit ute nästan hela tiden! Både de och jag tycker att det är skönt. Så här ser de oftast ut nu när de är inne: Det vill säga hänger på valplådekanten o vill uuuuut :)

Och här är ett gäng med bilder tagna för 5 minuter sedan utomhus.
Och när de lekt en stund blir slutresultatet så här:
Och den här helgen att två av pojkvalparnas kommande "storebröder" blivit champions! En utställningschampion och en viltspårchampion!! GRATTIS till ägarna!!!

//Marika

1 kommentar:

  1. Hejsan! Nu börjar det nog bli dags för mig att komma på besök igen, valparna börjar ju se ut som riktiga småkooikrar nu och så företagsamma. Tackar för grattiset, det är jättekul att få titulera luddmoppen viltspårchampion. Många hälsningar från Bodil & Eddie (Jag har bestämt mig för ett namn ren)

    SvaraRadera